Od govorjenja do komuniciranja
Vse komunicira – ni mogoče nekomunicirati. Razvoj novih tehnologij zahteva še bolj jasno in profesionalno komunikacijo. Pomembneje od enosmernega posredovanja informacij je pristen dialog. Ta je naravnan individualno, komunikatorja pa sta empatična in spoštljiva drug do drugega. Na teh načelih temeljijo naši treningi iz komuniciranja, ki jih prilagodimo specifičnim potrebam strank.
Komuniciranje za uspešno sodelovanje
»Človeka ne moreš peljati čez most, dokler mostu ne zgradiš«
Poslovno komuniciranje se spreminja, kot se spreminja poslovni svet. Če je bilo včasih dovolj povedati, je treba danes idejo ali misel skoraj vedno prodati. Vsi nismo rojeni komunikatorji, niti vsi vodje, niti vsi sodelavci. Vzrok večine težav na delovnem mestu je ravno neustrezno komuniciranje. Tako kot drugih veščin se je tudi komuniciranja moč naučiti. Na naših treningih komuniciranja boste:
- Spoznali temelje komuniciranja in doživeli veselje do uspešnega komuniciranja
- Razumeli psihološko ozadje procesov v komunikaciji in pridobili komunikacijske veščine
- Se naučili besedne komunikacije in uporabljati besedišče, ki prepriča konkretno osebo ter dajati kratka, jasna, strukturirana in motivirana sporočila
- Se naučili aktivno poslušati
- Uporabljali moč vprašanj za dober dialog
- Znali dati povratno informacijo, ki je slišana, a ne rani
- Razumeli, zakaj sogovornik včasih razume nekaj drugega, kot smo sporočili
- Znali »brati« nebesedno komunikacijo in razumeli pomen govorice telesa
- Razmislili o ravnanju z različnimi komunikacijskimi tipi
- Zvedeli, zakaj z določenimi ljudmi hitro navežemo stik, z drugimi težje
- in še vrsto drugih tem.
Posebne teme komuniciranja: