Organizacijska kultura

Od vrednot do kulture

Organizacijska kultura se oblikuje, pa naj si to želimo ali ne. Vendar se želena kultura, ki temelji na skupnih vrednotah, oblikuje le, ko se njenega oblikovanja lotimo namerno, aktivno in zavestno. To še posebej velja za projekte združevanja organizacij, ki po statističnih podatkih dosegajo pričakovane rezultate le v majhnem odstotku. Razlog za takšno stanje je najbrž v nezadostnem posvečanju pozornosti različnim kulturam organizacij, ki so včasih med seboj celo konfliktne. Team Training International spremlja projekte združevanja organizacij, da pričakovane sinergije tudi uresničijo.

Od tavanja v megli do jasnega smotra z modelom »Mission-Vision-Man«

prenos1Ključni pogoj za prevzemanje aktivne vloge posameznika v organizaciji je orientacija. Procesi sprememb, ki jih spremljamo, se zato vedno pričnejo z odkrivanjem vrednot (KAKO želimo ravnati drug z drugim?), poslanstva (Kdo smo?), vizije (KAJ želimo doseči?) in strategij (NA KAKŠEN NAČIN bomo uresničili vizijo?). Ti parametri ponujajo orientacijo srednjeročnim in dolgoročnim strategijam organizacije. Prenašajo se z vrha navzdol do vsakega nivoja organizacije, kjer so ustrezno prevedeni, interpretirani in implementirani. S pomočjo Team Trainingovega modela »Mission-Vision-Man« vsi v organizaciji poznajo vizijo ter vedo, kaj se od njih pričakuje in kako bo potekal proces sprememb.