Prodaja in nabava

Od prodajalca do skrbnika stranke
Prodajalci nove generacije so menedžerji, odgovorni za svoje področje in svoje stranke. Zato je naš cilj razvijati njihove kompetence, ki ustrezajo novim nalogam v prodaji. Model, ki smo ga razvili – »Quality sales circle QSC« – razjasni kompleksnost procesa prodaje, vlog prodajnega osebja na terenu in sodelavcev, ki jih spremljajo v zaledju ter njihovo preletanje. Uspešne prodajne in pogajalske tehnike, upravljanje prodaje ter pridobivanje in negovanje odnosov s strankami so del našega repertoarja.

QSC je model celovitega tržnega in prodajnega pristopa, usmerjenega v delovanje podjetja in posameznega sodelavca. Predstavlja zaporednje potrebnih aktivnosti, kot so obdelava trga, aktivno iskanje novih strank, “zdravo-agresivno” pojavljanje pri potencialnih strankah in potem, seveda, aktivna prodaja storitev in produktov novim in obstoječim strankam ter skrb za ohranjanje strank. QSC je krog povezanih in zaključenih aktivnosti in predstavlja celovit prodajni proces. Krog sestavljajo 4 faze, vsaka faza pa vključuje 3 ključne aktivnosti, torej imamo skupaj 12 segmentov. Zaradi lažje predstavljivosti in nazornosti je vsaka ključna aktivnost označena s simbolom živali, ki služijo tudi kot optično sidro.

Prednosti modela QSC so:

  1. vizualizira vse faze procesa trženja
  2. je osnova za izdelavo standardov v posameznih fazah procesa trženja: npr. standarda komuniciranja s ključnimi strankami, prodajnega protokola (kodeks obnašanja…)
  3. je model za analizo kakovosti interakcij in sodelovanja oseb in služb, vključenih v proces trženja

Posebne teme prodaje in nabave, ki jih izvajamo, so:

  • Pogajalske tehnike – kako uspešno zaključiti prodajo oziroma nabavo
  • Kako prodajati kot Colombo – prodaja zahtevnih izdelkov in razumevanje strankinih potreb
  • Prodajne predstavitve – kako pripraviti in izvesti predstavitev, ki bo navdušila povabljene
  • Obvladovanje ugovorov (reklamacije, pritožbe) – kako stranko, ki ugovarja, narediti zadovoljno in zvesto